fredag 1. juli 2016

I'm back!

Hei dere,

Velkommen til litehiblogg.blogspot.com 

Ups, plutselig fikk jeg problemer med min forrige blogg, litehi.no. Jeg trodde lenge at jeg skulle få fikset opp i problemene, men det tok såpass lang tid at jeg syns det er like greit å starte en ny blogg her. :) 

Dere skal vite at jeg har savnet å skrive blogginnlegg og titte innom deres blogger, så det er godt å være tilbake igjen. 

Den siste tiden har jeg fått gjort noen få DIY prosjekter hjemme. Dette DIY konsollbordet ble jeg veldig fornøyd med: 


Fargerike puter fra jubelshop.no, Eifeltårn vase/ lysestake og papirblomst fra merket Rice, finnes hos frokenrosa.no, Elefant sparebøsse fra blueboxshop.no (AD)

Dette bordet var superenkelt å lage. Jeg stablet to bruskasser oppå hverandre, og plasserte en skuff på toppen. Festet delene sammen, og vips... Et kult nytt bord! Det har til og med plass til alle mine favorittblader. På toppen satte jeg et stort speil som har stått i boden og støvet bort. Det stammer fra den tiden jeg ville at alt skulle være hvitt og har ikke vært framme på mange år.  Nå har vi endelig et speil der vi kan se litt mer enn håret på toppen av hodet vårt også *hihi*. Det har nemlig vært et irritasjonsmoment her i huset at alle tilgjengelige speil henger så høyt. Yes, det var bare dette jeg hadde på hjertet i dag. Snart kommer et nytt fargerikt innlegg. 

Snakkes!



               post signature







bilde        bilde




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin