torsdag 7. juli 2016

Ny ministue!

De siste dagene har vi stått på som bare det her i huset. På tre dager  har vi fått gjort følgende;


  • Flytte vårt soverom inn i det største rommet (12 kvm), og flytte ekstrastuen vår inn i et mindre rom (8 kvm).
  • Montere fra hverandre senger og skru de sammen igjen.
  • Male gulvet til ekstrastuen i en lys gråtone.
  • Male skrivebord.
  • Handle (les: handlet av verdens s-n-i-l-l-e-s-t-e svigermor) hagemøbler og skru de sammen.
  • Hente 4 stoler hos posten og skru de sammen.

Da var det bare å brette opp ermene. I kveld skal dere få se bilder av den lille stuen vår som blir flittig brukt i disse EM-tider. *hihi*



 Den rosa stolen har jeg fått fra deal52.nu (ad)


 Deal 52 har stoler i alle slags farger, og du kan selv velge de stolbeina du liker best. Det er kult! Dere skal få se de andre stolene en annen dag. 

Flere bilder fra våre prosjekter blir delt i løpet av uken. Følg med på @litehi på instagram om du vil ha oppdateringene på løpende bånd.



Et lite sminkehjørne må man ha *knis*
Perleboksen har Marianne laget til meg, den er så fin. Jeg er heldig som fikk den i bursdagsgave!


Har dere tatt sommerferie?

 Her gjenstår det fortsatt en arbeidsdag. I år blir det bare en uke ferie på meg (ups), så da er det bare å nyte uken så godt jeg kan. 


God sommer


post signature








        

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin